• O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Lifestyle

Co dalej z zakupami w aplikacji, reklamami w grach i zarabianiem na urządzeniach mobilnych

Co dalej z zakupami w aplikacji, reklamami w grach i

Aby stworzyć odnoszącą sukcesy grę mobilną, zarabianie nie może być kwestią późniejszej refleksji; musi być integralną częścią cyklu rozwojowego od samego początku.

Jednak niebezpiecznie jest iść samemu, więc GamesIndustry.biz usiadło z Michaelem Bertautem z Meta Audience Network, aby porozmawiać o reklamach w grach, pozyskiwaniu graczy i przyszłości monetyzacji.

Sprawdź kilka kluczowych wniosków z naszej rozmowy z Bertautem poniżej i koniecznie posłuchaj całego odcinka, aby uzyskać jeszcze więcej.

Meta Audience Network przeprowadziła niedawno ankietę wśród ponad 500 firm zajmujących się grami mobilnymi w 17 krajach. Jaki był cel?

Zleciliśmy i współpracowaliśmy z firmą IDC — która opracowała nasz raport z badań dotyczących reklam, zakupów w sklepach i nie tylko — w celu odkrycia spostrzeżeń i strategii rozwoju dla firm zajmujących się grami. Chcieliśmy odpowiedzieć na trzy pytania: jaką rolę powinny odgrywać reklamy w aplikacjach w zestawie monetyzacji dewelopera, które strategie pozyskiwania graczy są skuteczne w zmieniającym się ekosystemie aplikacji, a następnie, jak firmy produkujące gry mobilne myślą o przyszłym zarabianiu i rozwoju?

Co ujawnił raport?

Badanie wykazało, że chociaż kilku programistów stwierdziło utratę reklam z powodu przejrzystości śledzenia aplikacji (ATT), 61% odnotowało wzrost w 2021 r. średniego przychodu na dziennego aktywnego użytkownika (ARPDAU).

Dostrzegli to szczególnie, gdy odchodzili od „wodospadu” do ustalania stawek w aplikacji w celu zapośredniczenia reklam, co potwierdza potencjał generowania przychodów z reklam w aplikacjach.

Badanie ujawniło również, że firmy produkujące gry powinny skupić się na połączeniu reklam w aplikacji (IAA) i zakupów w aplikacji (IAP). Większość respondentów zgodziła się, że ta kombinacja najczęściej przewyższała ich cele w porównaniu z grami, które koncentrują się wyłącznie na zarabianiu na IAP.

Innym kluczowym odkryciem było to, że 93% deweloperów twierdzi, że obecnie wykorzystuje reklamy w grach jako część swojego miksu monetyzacji. Dane z 2019 r. z App Annie [now data.ai] wyszczególniono, że w tamtym czasie tylko 83% gier mobilnych miało zainstalowane reklamy, więc widzimy, że mniej gier mobilnych zarabia na samych zakupach w aplikacji.

Zerknij również na to!  ESA i Gay Gaming Professionals świętują przyjęcie Ustawy o szacunku dla małżeństwa

Co radzisz programistom, którzy chcą zarządzać tym idealnym zestawem monetyzacji?

Dzięki badaniu IDC dowiedzieliśmy się, że po dodaniu IAA do modelu IAP programiści odnotowali wzrost przychodów i wartości życiowej. W rzeczywistości ponad połowa z nich odnotowała wzrost ARPDAU, 30% odnotowało wzrost przychodów z IAP, a 33% odnotowało wzrost wartości życiowej.

Nie mogę wystarczająco podkreślić, że reklamy wideo z nagrodami to sprawdzone narzędzie. 47% programistów zgadza się, że jest to najważniejszy format reklamy, a Supersonic, jeden z naszych wydawców gier, odnotował znaczący wpływ na biznes od czasu włączenia nagradzanych filmów obok IAP, co doprowadziło do wzrostu o 7-10% w LTV.

Chcę przedstawić pełny obraz innych formatów reklam. 23% stwierdziło, że reklamy natywne – które można zintegrować z wyglądem i stylem gry – są najważniejszym formatem reklamy. Kolejne 23% stwierdziło, że banery reklamowe są ich najważniejszym formatem reklamowym – co jest nieco zaskakujące – ale widzimy, że banery reklamowe są często używane w grach społecznościowych, kasynowych i hiper-casualowych. Tylko 7% stwierdziło, że reklamy pełnoekranowe są najważniejsze.

Czy są jakieś dodatkowe strategie, które mogły zostać przeoczone?

Posiadanie skutecznych IAP musi być priorytetem we wzmacnianiu zestawu pozyskiwania graczy.

Silna społeczność nie może być utrzymywana tylko dzięki lojalnym użytkownikom – musi mieć siłę przyciągania nowych. Tak więc pakiet rozwiązań UA i reklam w grze Meta został zaprojektowany tak, aby wspierać tworzenie tego zestawu, wraz z kilkoma uzupełniającymi strategiami, których nauczyliśmy się od respondentów naszej ankiety.

Ponad połowa z nich stosuje jedną lub więcej dodatkowych strategii pozyskiwania, takich jak współpraca z influencerami w mediach społecznościowych i twórcami treści oraz tworzenie społeczności i sieci społecznościowych poza grą. Innym jest korzystanie z funkcji społecznościowych lub wirusowych, które są wbudowane bezpośrednio w ich gry.

Zerknij również na to!  Liderzy Playground Games tworzą nowe studio AAA Maverick Games

Jak firmy zajmujące się grami mobilnymi myślą o przyszłej monetyzacji i rozwoju?

„53% programistów uważa, że ​​reklamy rzeczywiście mogą dobrze działać w VR”

To, co będzie standardem za trzy lata, to wciąż spekulacje, ale istnieje wiele pomysłów na to, jak reklama będzie pasować do ewoluujących modeli gier typu „graj, aby zarobić”, bardziej niezawodnych gier w chmurze z obsługą 5G, gier VR i nie tylko.

Urządzenia mobilne są nadal priorytetem, a do zrealizowania są znaczne przychody i wzrost przychodów, a programiści mogą również zarabiać na reklamach na platformach przeglądarkowych i chmurowych.

Jednocześnie programiści planują przyszłość – wielu widzi potencjał monetyzacji i rozwoju wielu platform, w tym gier w chmurze lub HTML. To dopiero początek, ale z badania wynika, że ​​53% programistów uważa, że ​​reklamy mogą dobrze działać w rzeczywistości wirtualnej.

Jakie są trzy rzeczy, które programiści/wydawcy mogą dziś wdrożyć, aby usprawnić swoją działalność?

Po pierwsze, skup się na maksymalizacji swojego potencjału monetyzacji. Następnie chcesz rozwijać swoją nową grę lub strategie przejęć, a na koniec skupić się na budowaniu na przyszłość. Aby zmaksymalizować przychody, spróbuj przetestować miejsca docelowe reklam z myślą o graczach i nadaj priorytet filmom z nagrodą. Rozważając przyszłe najlepsze praktyki, zdywersyfikuj swoje źródła przychodów i bazę monetyzacji oraz zbuduj zrównoważoną kombinację pozyskiwania graczy.

Chcę zwrócić uwagę na kilka sposobów, w jakie badani przez nas programiści odkrywali nowe możliwości zarabiania poza IAA i IAP. 53% wykorzystało umowy sponsorskie lub licencyjne. 44% szuka portali z grami lub innych sklepów z aplikacjami, 42% rozszerzyło swoją dystrybucję na nowych partnerów, a 28% szuka organicznych odkryć. Następnym krokiem powinno być rozważenie, który obszar wzrostu jest dla Ciebie odpowiedni.

Źródło

Shares
Poprzedni

Najlepsze podróżne kubki do kawy – CNET

Następny

Oprocentowanie refinansowania kredytu hipotecznego na 10 stycznia 2023 r.: Spadek stóp procentowych

O mnie

Piotr Olszewski

#kochamzurek ❤️

Na równi z tatarem!

Socjalnie
FacebookInstagramYouTube
Most Popular

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

pexels-anna-shvets-3683087

Paragony grozy – wakacyjny horror Polaków

pexels-aman-jha-707191

Nie rób za darmowego informatyka

KhoJWXJREkjzQcmsVM2qyf
Tagi
luna
Zerknij również na to
pexels-anna-shvets-3683087
Lifestyle

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

Min czytania
1 czerwca, 2022
pexels-angela-roma-7319306
Lifestyle

Konsumpcjonizm – o tym, jak wydajesz pieniądze na rzeczy, których nie potrzebujesz

Min czytania
31 maja, 2022
Ocalali z wampirów (ponownie) | Gry roku 2022
Lifestyle

Ocalali z wampirów (ponownie) | Gry roku 2022

Min czytania
26 grudnia, 2022
Olszefsky
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
  • Polityka Prywatności
  • qlo.pl
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle

#kochamzurek