• O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Lifestyle

ERA: gry pozostały największą branżą rozrywki domowej w Wielkiej Brytanii w 2022 r

ERA: gry pozostały największą branżą rozrywki domowej w Wielkiej Brytanii

Gry wideo pozostały największym sektorem rozrywki domowej w Wielkiej Brytanii w 2022 r., wynika z rocznego raportu Digital Entertainment and Retail Association.

Szacuje się, że rynek rozrywki domowej w Wielkiej Brytanii osiągnął w ubiegłym roku 11,1 miliarda funtów przychodów, jak podała ERA, w tym sprzedaż muzyki, wideo i gier.

Podczas gdy najszybciej rozwijającą się branżą była wideo (wzrost o 14,4% do 4,43 mld GBP), gry nadal przynosiły największe zyski z kwotą 4,66 mld GBP, co oznacza wzrost o 2,3% w porównaniu z 2021 r.

Według ERA gry stanowiły 42,1% całkowitych przychodów z rozrywki domowej w 2022 roku.

Szacuje się, że sprzedaż cyfrowa gier wyniosła 4,17 miliarda funtów (wzrost o 3,1% rok do roku), podczas gdy sprzedaż fizyczna spadła o 4,5% do 488 milionów funtów. Oprogramowanie fizyczne stanowiło zaledwie 10% sektora w 2022 r., podała ERA.

Patrząc na podział sprzedaży cyfrowej, pobrania na konsole wzrosły o 12,2% rok do roku, osiągając 724 miliony funtów. Telefony komórkowe wzrosły nieznacznie o 3,2%, uzyskując łączny przychód w wysokości 1,48 miliarda funtów.

Niniejsze sprawozdanie opiera się na wstępnych danych, które zostaną skonsolidowane w roczniku ERA, który ma się ukazać w marcu. W przypadku gier fizyczne dane dotyczące sprzedaży pochodzą dzięki uprzejmości GfK Entertainment, podczas gdy przychody cyfrowe pochodzą z szacunków Omdia (w tym cyfrowe gry online, urządzenia mobilne i tablety). Wreszcie wykresy cyfrowe pochodzą z połączonych danych GSD / IFSE.

Dyrektor generalny ERA, Kim Bayley, skomentował: „Gry pozostają często nieoczekiwanym liderem rynku rozrywki. Chociaż wzrost na poziomie 2,3% był niższy niż w przypadku wideo czy muzyki, jego skala jest ogromna, a pod względem innowacji i emocji nadal wyznacza tempo. dla całego sektora rozrywki”.

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat gier w Wielkiej Brytanii w 2022 r., przeczytaj nasz raport roczny na tej stronie.

Zerknij również na to!  Twórca „Peaky Blinders”, Steven Knight: „Historia to chaos i szaleństwo”

Zapisz się do GI Daily tutaj, aby otrzymywać najważniejsze wiadomości prosto do swojej skrzynki odbiorczej

Źródło

Shares
Poprzedni

Co warto wiedzieć o ptasiej grypie lub ptasiej grypie

Następny

Ochrona lotniska znajduje „wsparcie emocjonalne” boa dusiciela w torbie podręcznej

O mnie

Piotr Olszewski

#kochamzurek ❤️

Na równi z tatarem!

Socjalnie
FacebookInstagramYouTube
Most Popular

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

pexels-anna-shvets-3683087

Paragony grozy – wakacyjny horror Polaków

pexels-aman-jha-707191

Nie rób za darmowego informatyka

KhoJWXJREkjzQcmsVM2qyf
Tagi
luna
Zerknij również na to
pexels-anna-shvets-3683087
Lifestyle

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

Min czytania
1 czerwca, 2022
Amerykański sąd oddalił pozew Joy-Con o dryf
Lifestyle

Amerykański sąd oddalił pozew Joy-Con o dryf

Min czytania
6 lutego, 2023
Recenzja materacy Stearns & Foster | Powody, dla których warto
Lifestyle

Recenzja materacy Stearns & Foster | Powody, dla których warto kupować / NIE kupować (2023)

Min czytania
7 lutego, 2023
Olszefsky
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
  • Polityka Prywatności
  • qlo.pl
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle

#kochamzurek