Zapisz się do GI Daily tutaj, aby otrzymywać najważniejsze wiadomości prosto do swojej skrzynki odbiorczej
Rok 2022 był pracowitym rokiem dla GamesIndustry.biz (i nadal tak jest. Czy wiadomości mogą być wolniejsze? Zbliżają się Święta Bożego Narodzenia). Brendan przyjrzał się już dogłębnie największym historiom ostatnich dwunastu miesięcy w tym roku w biznesie, ale nadszedł czas, aby przyjrzeć się starym, dobrym statystykom.
Tak, to nasza coroczna infografika Rok w liczbach, w której zebraliśmy wszystko, co musisz wiedzieć o pozycji globalnej branży gier w jednym (ale bardzo długim) pliku JPG. Na poniższych wykresach i tabelach znajdziesz:
Wartość światowego rynku gier (dzięki uprzejmości Newzoo) Całkowite przychody z gier pudełkowych i cyfrowych (również za pośrednictwem Newzoo) Najwięksi mobilni gry, wydawcy i kraje, zarówno pod względem przychodów, jak i pobrań (dzięki, Sensor Tower) Najlepiej sprzedające się gry w Wielkiej Brytanii ( od GfK), Stany Zjednoczone (od The NPD Group) i Japonia (od Famitsu) Gry i firmy o największej popularności (dostarczane przez ICO) Najwięksi influencerzy, najczęściej oglądane zwiastuny, najczęściej tweetowane/retweetowane gry oraz tytuły z największą liczbą miejsc docelowych w sprzedaży detalicznej (dzięki uprzejmości Fancensus) Plus, nasze własne zestawienia najwyżej i najniżej ocenianych gier roku oraz liczba nowych wydań w porównaniu z nowymi IP od największych wydawców
A więc bez zbędnych ceregieli GamesIndustry.biz przedstawia… Rok w liczbach 2022: