High on Life zostało potwierdzone jako największa premiera Xbox Game Pass roku, a także największa premiera dla jednego gracza w Game Pass od czasu uruchomienia usługi.
Według Xbox, strzelanka z kreskówek od Squanch Games jest również największą premierą gry innej firmy wszechczasów.
Tytuł, prowadzony przez twórcę Ricka i Morty’ego, Justina Roilanda, znajduje się na szczycie zakładki najpopularniejszych gier Game Pass od czasu jego premiery na początku grudnia.
Xbox powiedział, że jego popularność mierzy się liczbą godzin grania w ciągu pierwszych pięciu dni od premiery.
„Po raz pierwszy uruchomiliśmy grę w ramach Game Pass” — powiedział dyrektor studia Squanch Games i COO Mike Fridley. „Byliśmy zachwyceni reakcją graczy, dzięki którym staliśmy się obecnie najpopularniejszą grą w ramach Game Pass. Kiedy firma Squanch Games powstała po raz pierwszy, miała na celu tworzenie gier, w które chcieliśmy grać – a Game Pass jest pomagając nam dotrzeć do graczy, którzy też chcą grać w te gry”.
Dyrektor generalny Xbox ds. Planowania treści, Matt Percy, dodał: „High On Life to niesamowicie wyjątkowy tytuł, którym byliśmy podekscytowani od dłuższego czasu”.
W październiku poinformowano, że usługa subskrypcji gier Microsoftu nie osiągnęła celów wzrostu wyznaczonych przez firmę drugi rok z rzędu.
Firma miała na celu wzrost o 73%, ale w ostatnim roku obrotowym odnotowała wzrost o zaledwie 28%.
W poniedziałek publiczna ankieta sugerowała, że Xbox może przyglądać się wspieranemu przez reklamy poziomowi Game Pass. Niższa cena 3 USD miesięcznie dałaby graczom dostęp do własnych gier Xbox sześć miesięcy po premierze.