Keywords ogłosiło przejęcie mediolańskiej agencji PR i komunikacji LabCom.
Warunki przejęcia obejmowały wstępne wynagrodzenie pieniężne w wysokości 1 miliona euro, przy czym Keywords wyemitowało „do 12 412 nowych akcji zwykłych w zamian za trzy lata od daty przejęcia, pod warunkiem spełnienia określonych warunków”.
LabCom zajmuje się PR gier wideo we Włoszech, między innymi dla Riot Games, Konami i Bethesda. Została założona w 2005 roku przez Marco Giannatiempo, który nadal kieruje firmą i jej 16 pracownikami.
Skomentował: „LabCom zawsze dążył do stałego wzrostu w czasie i poszerzania naszej oferty obsługi klienta w celu dalszego wspierania naszych klientów, umożliwiając im wykorzystanie nowych możliwości promocji swoich produktów. Jesteśmy bardzo podekscytowani tą ważną umową i wierzymy, że pozwoli nam osiągnąć doskonałe wyniki w nadchodzących latach w Europie i poza nią.”
W zeszłym roku Keywords przejął brytyjską agencję PR Indigo Pearl za 1,1 miliona funtów.