Śledzenie różnych zmian w branży gier może być trudne, dlatego zestawiamy je w półregularnych podsumowaniach.
Jeśli masz nowe nominacje lub zmiany w Twojej firmie, które pasują tutaj, wyślij nazwiska nominowanych, nową rolę i firmę oraz poprzednią rolę i firmę na adres [email protected]
Aleksandra de Rochefort | prezes Gameloftu
Wydawca gier Gameloft mianował Alexandre’a de Rocheforta nowym dyrektorem generalnym.
Rochefort wcześniej pełnił funkcję dyrektora generalnego i dyrektora finansowego firmy.
„To zaszczyt, że po ponad 22 latach pracy w tej firmie mogę pełnić obowiązki dyrektora generalnego Gameloftu” – powiedział de Rochefort.
„To świt nowej ery dla Gameloft jako dewelopera i wydawcy gier międzyplatformowych i jestem podekscytowany, że mogę przewodzić firmie z pomocą naszego zreorganizowanego Komitetu Wykonawczego i zaufania naszej firmy macierzystej Vivendi”.
Mila Pawlin
Mila Pawlin | Dyrektor projektowy UX, Monolith Productions
Monolith Productions zatrudniło Milę Pavlin jako dyrektora projektu UX do pracy nad nadchodzącym tytułem Wonder Woman.
Pavlin wcześniej pracował nad God of War Ragnarök jako główny projektant UX w Santa Monica Studio.
W swojej karierze pełniła również funkcję dyrektora artystycznego w studiach 2clams. Jej dorobek w grach obejmuje Housewife Wars i Kitchen Rage.
„Z przyjemnością informuję, że rozpoczynam nowe stanowisko jako dyrektor ds. projektowania UX w Monolith Productions (WB Games)!” – powiedziała Pavlin w swoim ogłoszeniu na LinkedIn.
Nathana Sellyna
Nathan Sellyn | szef sztabu, Behaviour Interactive
Nathan Sellyn dołączył do twórcy gier Behaviour Interactive jako szef personelu.
Wcześniej był konsultantem w Digital Development Management i Immutable.
Kariera Sellyna obejmowała również pracę jako dyrektor kreatywny w firmie FlowMotion Entertainment.
„Nowy rok, nouveau moi. Jestem podekscytowany dołączeniem do kanadyjskiego lidera gier Behavior Interactive jako szef personelu” – powiedział na LinkedIn.