• O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Lifestyle

Podsumowanie ofert pracy: styczeń 2023 r. | Alexandre de Rochefort zostaje prezesem Gameloftu

Podsumowanie ofert pracy: styczeń 2023 r. | Alexandre de Rochefort

Śledzenie różnych zmian w branży gier może być trudne, dlatego zestawiamy je w półregularnych podsumowaniach.

Jeśli masz nowe nominacje lub zmiany w Twojej firmie, które pasują tutaj, wyślij nazwiska nominowanych, nową rolę i firmę oraz poprzednią rolę i firmę na adres [email protected]

Aleksandra de Rochefort | prezes Gameloftu

Wydawca gier Gameloft mianował Alexandre’a de Rocheforta nowym dyrektorem generalnym.

Rochefort wcześniej pełnił funkcję dyrektora generalnego i dyrektora finansowego firmy.

„To zaszczyt, że po ponad 22 latach pracy w tej firmie mogę pełnić obowiązki dyrektora generalnego Gameloftu” – powiedział de Rochefort.

„To świt nowej ery dla Gameloft jako dewelopera i wydawcy gier międzyplatformowych i jestem podekscytowany, że mogę przewodzić firmie z pomocą naszego zreorganizowanego Komitetu Wykonawczego i zaufania naszej firmy macierzystej Vivendi”.

Mila Pawlin

Mila Pawlin | Dyrektor projektowy UX, Monolith Productions

Monolith Productions zatrudniło Milę Pavlin jako dyrektora projektu UX do pracy nad nadchodzącym tytułem Wonder Woman.

Pavlin wcześniej pracował nad God of War Ragnarök jako główny projektant UX w Santa Monica Studio.

W swojej karierze pełniła również funkcję dyrektora artystycznego w studiach 2clams. Jej dorobek w grach obejmuje Housewife Wars i Kitchen Rage.

„Z przyjemnością informuję, że rozpoczynam nowe stanowisko jako dyrektor ds. projektowania UX w Monolith Productions (WB Games)!” – powiedziała Pavlin w swoim ogłoszeniu na LinkedIn.

Nathana Sellyna

Nathan Sellyn | szef sztabu, Behaviour Interactive

Nathan Sellyn dołączył do twórcy gier Behaviour Interactive jako szef personelu.

Wcześniej był konsultantem w Digital Development Management i Immutable.

Kariera Sellyna obejmowała również pracę jako dyrektor kreatywny w firmie FlowMotion Entertainment.

„Nowy rok, nouveau moi. Jestem podekscytowany dołączeniem do kanadyjskiego lidera gier Behavior Interactive jako szef personelu” – powiedział na LinkedIn.

Źródło

Zerknij również na to!  Adaptacja HBO „The Last of Us” przenosi swoje uniwersum poza grę PlayStation
Shares
Poprzedni

Samsung stworzył mniejszą wersję jednego ze swoich dużych telewizorów ściennych

Następny

Stacja SmartThings firmy Samsung łączy w sobie szybkie bezprzewodowe ładowanie z inteligentnym hubem Matter Smart Home

O mnie

Piotr Olszewski

#kochamzurek ❤️

Na równi z tatarem!

Socjalnie
FacebookInstagramYouTube
Most Popular

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

pexels-anna-shvets-3683087

Paragony grozy – wakacyjny horror Polaków

pexels-aman-jha-707191

Nie rób za darmowego informatyka

KhoJWXJREkjzQcmsVM2qyf
Tagi
luna
Zerknij również na to
pexels-anna-shvets-3683087
Lifestyle

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

Min czytania
1 czerwca, 2022
pexels-pixabay-269141
Lifestyle

Mamooo, czy mógłbym się z tobą przespać?

Min czytania
13 maja, 2022
pexels-keira-burton-6147380
Lifestyle

Jak powinna wyglądać resocjalizacja młodocianych?

Min czytania
7 czerwca, 2022
Olszefsky
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
  • Polityka Prywatności
  • qlo.pl
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle

#kochamzurek