• O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Lifestyle

Private Division Development Fund potwierdza działania wytwórni na małą skalę

Private Division Development Fund potwierdza działania wytwórni na małą skalę

Zapisz się do GI Daily tutaj, aby otrzymywać najważniejsze wiadomości prosto do swojej skrzynki odbiorczej

To są pracowite dni w Private Division. Firma zaprezentowała After Us Piccolo Games na gali The Game Awards w zeszłym tygodniu, a dziś kontynuowała, ogłaszając nowy IP survival horror z Bloober Team i Private Division Development Fund, trwającym programem finansowania i mentoringu skierowanym do mniejszych twórców niezależnych.

A w trakcie robienia tych wszystkich planów potrzeba czasu, aby spojrzeć wstecz i świętować piątą rocznicę.

Aby uczcić tę okazję, GamesIndustry.biz rozmawia z szefem Private Division i dyrektorem ds. strategii Take-Two Michaelem Woroszem oraz szefem Private Division ds.

Najważniejszym z nich jest Private Division Development Fund, który kontynuuje współpracę z mniejszymi programistami, o których wytwórnia rozmawiała z nami w marcu.

Fundusz ma na celu zapewnienie mniejszych deweloperów mentoringu i wsparcia finansowego od zespołu Private Division. Inicjatywa będzie coroczna i jest opisana jako kolejne źródło finansowania, z którego mogą korzystać twórcy gier.

„Chcieliśmy ustanowić ten fundusz jako kolejny sposób, aby upewnić się, że nie przegapimy wspaniałej rzeczy”

Blake’a Rochkinda

Rochkind wyjaśnia: „Widzimy mnóstwo niesamowitych gier i widzieliśmy mnóstwo niesamowitych pomysłów od mniejszych, być może mniej sprawdzonych programistów niż ci, z którymi zwykle pracujemy. Ale [they] nadal miał ogromny potencjał, dlatego chcieliśmy ustanowić ten fundusz jako kolejny sposób, aby upewnić się, że nie przegapimy wspaniałej rzeczy”.

Dodaje, że program jest przeznaczony dla studiów gier, które nastawione są na samodzielne wydawanie swoich gier. Niektóre kryteria funduszu obejmują potencjał dochodowy i zdolność studia do samodzielnej publikacji.

Rochkind zauważa, że ​​program jest również okazją do zwiększenia różnorodności i integracji w branży gier.

„Ludziom trudno jest uzyskać takie pierwsze finansowanie i jesteśmy dumni z faktu, że dwie trzecie [our] pierwotni programiści są kierowani przez kobiety” – mówi.

Zerknij również na to!  Najważniejsze oznaki, że możesz mieć depresję i jak uzyskać pomoc

Od lewej do prawej, Michael Worosz, Blake Rochkind

Worosz podkreśla, że ​​Private Division Development Fund nie ma wyznaczonych celów dotyczących liczby projektów lub studiów do wsparcia.

I chociaż fundusz naturalnie zapewni finansowanie, Worosz uważa, że ​​rzeczywista wartość, jaką oferuje, nie jest mierzona w dolarach i centach.

„W pulach finansowania jest wiele miejsc, do których deweloperzy mogą się udać” — mówi Worosz. „Mogą teraz przejść do kapitału podwyższonego ryzyka, a później do private equity. Mogą pozyskać pożyczki dla małych firm lub finansowanie rządowe.

„Ale jeśli chcą pomocy ekspertów i porad, które będą zgodne z zespołem? To dobre źródło kapitału, które jest ważne dla Private Division, aby pomóc w rozwoju marki”.

„Myślę, że tworzenie gier z pewnością nie jest linią prostą”

Michał Worosz

Oczywiście tworzenie gier nie zawsze idzie zgodnie z planem, a doświadczenie Private Division nie uchroniło go przed koniecznością opóźniania tytułów tu i tam.

„Myślę, że tworzenie gier z pewnością nie jest linią prostą” — przyznaje, zauważając, że praca z domu i pandemia COVID-19 sprawiły, że tworzenie gier na wiele platform stało się bardziej złożone.

Przepływ wydań gier jest czymś, czym Private Division musi się martwić. Pomimo różnorodności tytułów, nad którymi pracuje wytwórnia, Worosz mówi, że nie próbuje wydawać gier w tym samym czasie, co „byłoby to samobójcze”.

„Jesteśmy również świadomi tego, co Rockstar, Take-Two mogą robić na rynku i chcemy dać każdemu wydawnictwu przestrzeń do oddychania”.

Planowanie wydań gier to coś, w czym Private Division ma obecnie większe doświadczenie, ponieważ Rochkind mówi, że liczba pracowników wzrosła do punktu, w którym może zarządzać obowiązkami wydawniczymi czterech lub więcej tytułów rocznie.

Należy wziąć pod uwagę nie tylko tytuły Take-Two. Bogactwo konkurencji w branży – fakt potwierdzony mnóstwem gier ujawnionych wraz z After Us na The Game Awards – nie może pomóc w kształtowaniu strategii Private Division.

Zerknij również na to!  7 codziennych nawyków, które poprawią Twoje zdrowie psychiczne w 2023 roku

Rochkind wyjaśnia: „Wychodzi wiele gier, witamy tę konkurencję, jesteśmy przez nią motywowani. Ale myślę, że zdajemy sobie sprawę, że konkurencja istnieje, czy to z innymi wydawcami, czy innymi sposobami finansowania”.

To wpłynęło na jej strategię biznesową polegającą na współpracy z mniejszymi studiami, w tym Bloober Team i Piccolo Studio.

„Chcemy podwoić liczbę sprawdzonych programistów, którzy odnieśli sukces” — mówi Worosz. „Chcemy zapewnić im budżet na rozwój, profesjonalne działania marketingowe, a dla nich przenieść grę na wyższy poziom”.

Jest to coś, do czego aspiruje wielu niezależnych wydawców, ale nie każdy niezależny wydawca ma wsparcie firmy wielkości Take-Two.

„Uważamy, że mamy balast finansowy, aby dokonać niezbędnych inwestycji w rozwój i zapewnić sukces każdej grze przy odpowiedniej ilości marketingu” – mówi Worosz.

Źródło

Shares
Poprzedni

Zynga przedstawia dostęp do wszystkich obszarów

Następny

Private Division uruchamia nowy fundusz deweloperski

O mnie

Piotr Olszewski

#kochamzurek ❤️

Na równi z tatarem!

Socjalnie
FacebookInstagramYouTube
Most Popular

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

pexels-anna-shvets-3683087

Paragony grozy – wakacyjny horror Polaków

pexels-aman-jha-707191

Nie rób za darmowego informatyka

KhoJWXJREkjzQcmsVM2qyf
Tagi
luna
Zerknij również na to
pexels-anna-shvets-3683087
Lifestyle

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

Min czytania
1 czerwca, 2022
pexels-zen-chung-5538572
Lifestyle

Czy w dzisiejszych czasach warto mieć maturę?

Min czytania
19 maja, 2022
Metal: Hellsinger podaje 1 mln graczy | Wiadomości w skrócie
Lifestyle

Metal: Hellsinger podaje 1 mln graczy | Wiadomości w skrócie

Min czytania
26 grudnia, 2022
Olszefsky
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
  • Polityka Prywatności
  • qlo.pl
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle

#kochamzurek