• O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
Lifestyle

Przyszłość wydawnicza | Podcast o przyszłości, który można odtwarzać

Przyszłość wydawnicza | Podcast o przyszłości, który można odtwarzać

Najnowsza część naszej serii Playable Futures dotyczy fundamentalnego duetu branży — wydawcy i dewelopera — i przygląda się, co przyniesie przyszłość wydawnictwu w sektorze, w którym tempo zmian jest szybkie i przyspiesza. To także taki, w którym równowaga między społecznością, odbiorcami, deweloperami i wydawcami została nieodwołalnie przesunięta.

W odcinku piątym prezenter Will Freeman rozmawia z Jean-Paulem Hardym, dyrektorem generalnym Gearbox Amsterdam, oraz Thomasem Hegarty, założycielem i dyrektorem Roll7. Weterani relacji wydawca/deweloper, duet czerpie z wieloletniego doświadczenia w wydawaniu i tworzeniu gier wideo i długo patrzy na to, co czeka ich w przyszłości.

Możesz odsłuchać odcinek w odtwarzaczu poniżej lub pobrać plik bezpośrednio tutaj – i przewiń w dół, aby zobaczyć najważniejsze fragmenty odcinka.


Aby zobaczyć tę treść, włącz ukierunkowane pliki cookie.
Zarządzaj ustawieniami plików cookie

Hardy zastanawia się, jak wiele się zmieniło od czasu, gdy zaczynał, kiedy wydawca był odpowiedzialny za premierę gry i niewiele więcej.

„Kiedy zaczynałem w branży, po prostu zaczynałeś i odchodziłeś. Druk był królem, a gdybyś miał budżet, zajmowałbyś się telewizją. I nagle internet stał się świętym Graalem marketingu i publikacji. Widziałem 20 świętych Graali przychodzą od tego czasu, a obecnie chodzi o rzeczy oparte na danych”.

Dzisiaj, jak wyjaśnia Hardy, publikowanie ewoluowało, obejmując coś więcej niż „prostą” świadomość.

„Jest tak wiele rzeczy, które stają się coraz większe. Jeśli nie ograniczysz się i nie skupisz na kluczowych obszarach, rozłożysz się tak bardzo. Nie będziesz w stanie zrobić wszystkiego prawidłowo”.

Hegarty zastanawia się nad tym, jak specjalistyczny, złożony i ważny stał się marketing, a także nad wartością, jaką może przynieść perspektywa wydawcy.

„Ponieważ nasze ambicje wzrosły, a nasze budżety rosną, z tym, co robimy, wiąże się większe ryzyko. Nie możemy po prostu mieć nadziei, że trafiliśmy we właściwą nutę. Musimy przeprowadzić analizę i na tym właśnie pracujemy z wydawcą było naprawdę dobre.”

Zerknij również na to!  Najlepsze filmy dokumentalne o grach wideo do obejrzenia w 2023 roku

Co ciekawe, opierają się na pewnych podstawach, które wydają się charakteryzować relacje wydawca/programista niezależnie od epoki: zaufaniu i otwartej, szczerej komunikacji.

„Wydawca nadal ma tę samą miłość do gier, co programista” — stwierdza Hardy. „Po prostu patrzą na to w inny sposób, ponieważ mamy inną wiedzę”.

„Społeczność jest absolutnie kluczowa. Zawsze tak było” — dodaje Hegarty. „W ciągu ostatnich kilku lat nastąpiła duża zmiana, w której faktycznie obserwujemy aktywne zmiany w grze od osób oglądających ją na żywo na Twitchu, co sprawia, że ​​​​myślisz zupełnie inaczej o grze z punktu widzenia projektu, który obejmuje całą drogę do wydania gry”.

Czy patrzymy w przyszłość, w której publiczność, programista, wydawca i społeczność będą bardziej ze sobą powiązane? Jedno jest pewne: ten odcinek pozostawia cię z myślą, że przyszłość jest pozytywna i ekscytująca, a pomimo nieuniknionych wyzwań dobre relacje wydawca / programista zapewnią wiele rozwiązań.

Podcast Playable Futures towarzyszy Playable Futures, zbiorowi spostrzeżeń, wywiadów i artykułów od światowych liderów branży gier, którzy dzielą się swoimi wizjami tego, w jakim kierunku branża i medium pójdą dalej. Jak dotąd na GamesIndustry.biz opublikowano serię dziesięciu artykułów, a w planach jest więcej. Playable Futures to wspólny projekt stworzony we współpracy z GI.biz, UKIE i Diva.

Podcast GamesIndustry.biz jest dostępny za pośrednictwem Spotify, iTunes, Google Play, Stitcher, Overcast, Player FM, TuneIn i innych powszechnie używanych platform podcastowych lub można go subskrybować za pośrednictwem naszego kanału RSS.

Muzyka tytułowa autorstwa Thomasa Marchanta. Odcinek wyprodukowany przez Keirę Freeman.

Źródło

Shares
Poprzedni

Ta „latająca” łódź elektryczna chce być teslą morza

Następny

6 największych trendów technologicznych, o których wszyscy będą mówić w tym roku

O mnie

Piotr Olszewski

#kochamzurek ❤️

Na równi z tatarem!

Socjalnie
FacebookInstagramYouTube
Most Popular

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

pexels-anna-shvets-3683087

Paragony grozy – wakacyjny horror Polaków

pexels-aman-jha-707191

Nie rób za darmowego informatyka

KhoJWXJREkjzQcmsVM2qyf
Tagi
luna
Zerknij również na to
pexels-anna-shvets-3683087
Lifestyle

Czy narkotyki powinny być zalegalizowane?

Min czytania
1 czerwca, 2022
9a8eb7bd-6a98-44a4-9081-280d7139fed9
Lifestyle

Najbardziej prawdopodobne scenariusze zakończenia wojny w Ukrainie

Min czytania
18 maja, 2022
Przeznaczenie 2 | Gry roku 2022
Lifestyle

Przeznaczenie 2 | Gry roku 2022

Min czytania
25 grudnia, 2022
Olszefsky
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle
  • Polityka Prywatności
  • qlo.pl
Piszę ciętym językiem. O życiu, kulturze, społeczeństwie. I kocham żurek. Na równi z tatarem.
  • O mnie
  • Lifestyle

#kochamzurek